Wednesday, September 21, 2016

Nie Net Nog ' Top 100 Forex Blogs Om Te Volg In 2014

Nie net nog 'TOP 100 Forex Blogs om te volg in 2014 Ek het met hierdie idee Mei 2014 om 'n lys van die beste 100 Forex verwante blog webwerwe versamel. Ek het gesien dat dit nie bestaan ​​nie en begin om te werk aan dit. Nou het ons 'n groot lys van 100 blogs in die Forex bedryf wat uniek. Dit was 'n bietjie vreemd dat net 'n paar weke vroeër MahiFX 'n soortgelyke lys geskep te wat pretty cool. So hier is wat ek gedoen het. Ek Googled vir ander webwerwe wat n lys van Forex blogs het en almal van hulle was oud, onvolledig, met baie van die dooie skakels, ens Wanneer dit duidelik dat hierdie lys is nie baie bevredigend is, ek het bygevoeg aan die lys al die URL's onder die Alexa Forex klassifikasie. Dit is duidelik dat nie almal van hulle is blog webwerwe, sodat ek met die hand honderde webwerwe besoek en slegs diegene by hierdie lys relevante opgetel. Maar ek was nog nie tevrede is met die uitkoms nie, so ek het na die Alexa top 1000000 lys en geïsoleer al die URL's wat die string "Forex" vervat. Ek het ook die eerste 100 van dié op die lys. Dit het 'n lys van byna 600 URLs. Dan gesorteer ek hulle deur Alexa rank (sorteer op datum 8 Julie 2014) en met die hand besoek almal om net die 100 beste plekke te kies. Wat maak my top 100 Forex blog lys uniek? Wat maak my top 100 Forex blog lys uniek te wees, is dat ek die hand gepluk al hierdie terreine en een van die dinge wat ek verwag het spesifiek was as die blog eintlik enige poste in 2014. Ek het baie Forex blogs, wat blyk te wees aangebied deur betroubare Forex ikone, is nie aktief in 2014 nie. As 'n voorbeeld is Kathy Liens blog. Sy is redelik goed bekend onder Forex-handelaars, en ek het beslis nie iets teen haar het nie, maar die feit dat haar blog het slegs twee poste vir 2014, drie poste vir 2013 en vyf poste vir 2012 (wat in totaal maak dit 10 poste gepos oor die laaste 3 jaar) maak dit nie 'n Forex blog dat daar nog baie volg. In my oogpunt dit hoort nie in 'n TOP Forex blog lys. So my punt haar is dat in hierdie top 100 lys van Forex blogs sal jy net diegene wat in 2014 aktief was, wel, ten minste voor 2014 Mei / Junie toe ek het die navorsing vind. Ek hoop jy vind dit nuttig. Kyk bietjie na die top 100 Forex Blogs lys, en dan laat my weet wat jy dink van hulle in die kommentaar hieronder. 1. Bloomberg Bloomberg Bloomberg lewer up-to-date globale nuus nie net met betrekking tot finansies en besigheid nie, maar ook oor sake wat verband hou met die regering se beleid, maatskappy profiele, industrie tendense, tegnologie, die wêreldwye ekonomiese en nog baie meer om sy lesers te help om wyse en beter besluite te neem. Die ontleding, data en nuus dit lewer help om die lesers te verbeter hul finansiële situasie, die verbetering van hul doeltreffendheid, vind oplossings vir hul koste te besnoei en die bevordering van die groei van hul maatskappy en beleggings. 4. eToro Beskou as die grootste sosiale handel belegging netwerk wêreldwyd, eToro maak dit moontlik vir beleggers en handelaars om te volg wat finansiële handelsaktiwiteite ander beleggers en handelaars het en kopieer sodanige transaksies, asook. Beide professionele en amateur beleggers en handelaars kan deelneem aan hierdie belegging netwerk. Gebruikers word nie net toegelaat word om die handelsaktiwiteite van ander gebruikers te volg, maar hulle kan ook van mekaar leer deur die deel van persoonlike handel ervarings. eToro fokus op Bitcoin beurs in die vorm van voorraad en-beurs. Diegene handelaars wat goed kan werk met ander en nuwe handelaars wat meer leiding nodig kan die meeste van eToro forex baat. 5. LearnToTradeTheMarket 28. WinnersEdgeTrading Wenners Edge Trading is een van die grootste Forex blogs. 'N forex blogger en handelaar, Casey Stubbs is die stigter van Wenners Edge Trading en 'n algemeen aanvaarde mark deskundige wat 'n uitstekende inhoud wat kan help om al die handelaars maksimeer hul handelswins potensiaal lewer. Met interessante, opgedateer, relevant en vars inhoud, hierdie blog het iets vir almal handelaars bied. Gevorderde handelaars kan voordeel trek uit handel oproepe en gevorderde artikels, terwyl nuwe handelaars die basiese beginsels van die saak kan leer. 29. DayTradingForexLive 39. Forexnews Forex Nuus bied 'n baie inligting vir handelaars om hulle te help presteer in die handel. Die FX nuus en analise, video's, navorsing en kaarte bied dit help handelaars in die maksimalisering van hul handel potensiaal. Handelaars in staat is om waardevolle insig op die handel van die handel idees wat hulle kan kry van hierdie webwerf. Met live wisselkoerse en ander gereedskap, Forex Nuus is ook 'n groot vir diegene wat belangstel in die Bitcoin handel dryf as dit bied Bitcoin kaarte, Bitcoin ontleding, Bitcoin sakrekenaar, Bitcoin handel gids en nog baie meer. 40. GCITrading 81. MT4Copier Vir almal wat wil hul seine te neem en maak dit aan ander handelaars of bou 'n besigheid om te bied forex seine of bestuur ander mense rekeninge deur die hantering ambagte dan is dit die webwerf vir jou. Die eienaar van die webwerf gebou 'n uiters betroubare en 'n hoë-gehalte handel copier sagteware vir die Meta Trader 4 platform sodat handelaars ambagte van een rekening na 'n ander kan kopieer. Die aansoeke vir hierdie tegnologie is feitlik onbeperk wanneer dit kom by die oordrag van ambagte in minder as 'n tweede, selfs oor die hele wêreld tussen honderde handelaars. 82. ForexSuccessfulTraders 100. Wave-Power Hierdie webwerf fokus hoofsaaklik op Elliott golf analise van groot munt pare. Daar is 'n paar poste en artikels oor handelaar sielkunde en sukses sowel as 'n geleentheid om handel waarskuwings ontvang via e-pos. Daar is nie 'n ton van ander inligting beskikbaar op die webwerf, maar handelaars wat belangstel in Elliott golfteorie is kan waarskynlik vind 'n bietjie waarde van lees die grafiek voorspellings. 101. PrivateForexCoaching 104. ForexLearnTrading Daar is 'n handel kursus beskikbaar op hierdie webwerf vir $ 1250 en anders is daar huidige mark inligting in die vorm van baie verskillende poste. Die analise fokus hoofsaaklik op prys aksie in die kaarte en ontleed 'n goeie aantal kaarte om lesse aan handelaars te leer. Die site het 'n groot aantal video's vir die mark kommentaar en baie handelaars sal geniet hierdie funksie van die webwerf. 105. Daily-forex-trader. blogspot Daily-forex-trader. blogspot Hierdie webwerf bied 'n groot aantal van die huidige poste as grafiek en paar analise wat baie tydige en bied voorstelle vir toegangspunte en handel rigtings. 'N Groot aantal van die munt pare bespreek wat van belang is vir 'n paar handelaars sal wees. Die handel styl wissel van swing handel te scalping. Daar is 'n fokus ook op prys aksie handel, Fibonacci, en tendens lyn ontleding op intraday kaarte.


No comments:

Post a Comment